یک میلیاردر هندی، گران‌ترین خانه دبی را خرید

تاریخ ارسال : 28 آگوست 2022 ساعت : 9:50 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
یک میلیاردر هندی، گران‌ترین خانه دبی را خرید

شرکت میلیاردر هندی موکش آمبانی خریدار بزرگترین معامله املاک مسکونی در امارت دبی شد. او خرید یک ویلای ساحلی به ارزش 80 میلیون دلار را به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت میلیاردر هندی موکش آمبانی خریدار بزرگترین معامله املاک مسکونی در امارت دبی است. او خرید یک ویلای ساحلی به ارزش 80 میلیون دلار را به پایان رساند.

رسانه های محلی گزارش دادند که کاخ کنار ساحل در قسمت شمالی مجمع الجزایر مصنوعی به شکل نخل بوده و شامل 10 اتاق خواب، یک آبگرم خصوصی و استخرهای سرپوشیده و روباز است.

دبی در حال ظهور به عنوان یک بازار ترجیحی برای افراد فوق ثروتمند است که دولت با ارائه “ویزاهای طلایی” طولانی مدت و کاهش محدودیت‌های مالکیت خانه برای خارجی‌ها فعالانه با آنها برخورد کرده است.

بازار املاک و مستغلات دبی که حدود یک سوم اقتصاد امارات را تشکیل می دهد، با مدیریت هوشمندانه دولت در مقابله با همه گیری کرونا و ابتکارات با هدف ارائه امکانات بیشتر به ساکنان برای کار و سرمایه گذاری، در حال بهبودی پس از رکود هفت ساله است.

بر اساس قوانین جدید، سرمایه گذاران در صورت خرید ملک به ارزش حداقل دو میلیون درهم (544 میلیون دلار) می ‌توانند ویزای 10 ساله دریافت کنند و هندی‌ها به طور مداوم در بین خریداران ملکی در دبی قرار می‌گیرند.

دیدگاه شما

خبرنامه