۱۴ خودرو جذاب برای ورود به بازار ایران

تاریخ ارسال : 05 سپتامبر 2022 ساعت : 11:46 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
14 خودرو جذاب برای ورود به بازار ایران

گفتنی است در بخشی از جزئیات آیین نامه واردات خودرو اشاره شده: واردات تنها برای خودروهای پایین‌تر از 20 هزار یورو مجاز است. البته اولویت با خودروهای کمتر از ۱۰ هزار یورو است. خودروهای حاضر در فهرست زیر می‌توانند کاندید ورود به ایران باشند.

تویوتا کرولا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۲۰، ۰۷۰ یورو

تویوتا کرولا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۳۹ اسب بخار نیرو و ۱۲۶ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

تویوتا کرولا ۲۰۲۲


هیوندای الانترا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹، ۸۵۰ یورو

هیوندای الانترا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار نیرو و ۱۳۲ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

هیوندای الانترا ۲۰۲۲

نیسان سنترا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹، ۷۵۰ یورو

نیسان سنترا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۴۹ اسب بخار نیرو و ۱۴۶ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

نیسان سنترا ۲۰۲۲


کیا سول ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹، ۲۹۰ یورو

کیا سول ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار نیرو و ۱۳۲ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

کیا سول ۲۰۲۲

سوبارو ایمپرزا هاچ‌بک ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹، ۲۹۰ یورو

سوبارو ایمپرزا هاچ‌بک ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر تخت مجهز شده که توانایی تولید ۱۵۲ اسب بخار نیرو و ۱۴۵ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته غیراتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود.

سوبارو ایمپرزا هاچ‌بک ۲۰۲۲

کیا سراتو ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹، ۰۹۰ یورو

کیا سراتو ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار نیرو و ۱۳۲ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

کیا سراتو ۲۰۲۲

سوبارو ایمپرزا سدان ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۸، ۷۹۰ یورو

سوبارو ایمپرزا سدان ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر تخت مجهز شده که توانایی تولید ۱۵۲ اسب بخار نیرو و ۱۴۵ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته غیراتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود.

سوبارو ایمپرزا سدان ۲۰۲۲

میتسوبیشی میراژ جی۴ ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۸، ۶۹۰ یورو

میتسوبیشی میراژ جی۴ ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری سه سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۷۸ اسب بخار نیرو و ۷۴ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

میتسوبیشی میراژ جی۴ ۲۰۲۲


هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۶، ۶۴۰ یورو

هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۲۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۳ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

هیوندای اکسنت ۲۰۲۲


هیوندای کرتا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۶، ۶۱۵ یورو

هیوندای کرتا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار نیرو و ۱۰۶ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته غیراتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

هیوندای کرتا ۲۰۲۲


میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۶، ۵۹۰ یورو

میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری سه سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۷۸ اسب بخار نیرو و ۷۴ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۲


هوندا فیت ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۶، ۱۹۰ یورو

هوندا فیت ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۳۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۴ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

هوندا فیت ۲۰۲۲


کیا ریو ۲۰۲۲

کیا ریو ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۲۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۲ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

کیا ریو ۲۰۲۲


نیسان ورسا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۵، ۰۸۰ یورو

نیسان ورسا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۲۲ اسب بخار نیرو و ۱۱۴ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

نیسان ورسا ۲۰۲۲

* هفت صبح

دیدگاه شما

خبرنامه