توپ واردات خودرو در زمین فعالان اقتصادی

تاریخ ارسال : 05 نوامبر 2022 ساعت : 9:46 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
توپ واردات خودرو در زمین فعالان اقتصادی

ثبت سفارش واردات خودرو شروع شده است؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت به فعالان اقتصادی توصیه کرده که زودتر کار خود را شروع کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه دولت وظیفه خود در زمینه واردات خودرو را انجام داده است، گفت: الان نوبت فعالان اقتصادی است.

سیدرضا فاطمی‌امین در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره زمان ورود خودروهای خارجی به کشور، اظهار کرد: ما به عنوان دولت کار خود را انجام داده‌ایم، باید آیین‌نامه را تدوین می‌کردیم که این کار را انجام دادیم. قانون مجلس که ورود خودرو را منوط به ورود فناوری کرده، قانون خوبی است و سازوکار خود را دارد که باید اجرا شود.

وی ادامه داد: الان نوبت فعالان اقتصادی برای پیگیری واردات خودرو است. تعداد زیادی درخواست واردات داشتند که پرونده تعدادی از آنها تکمیل و ثبت‌سفارش شان آغاز شد. دیگر  باید زودتر کار خود را آغاز کنند و اگر در مسیر خود به مانعی برخوردند، ما آن را حل می‌کنیم.

فاطمی امین با تشکر از نمایندگان مجلس جهت اعتماد مجدد به او، اظهار کرد: با این اعتماد برنامه‌های وزارت صمت تداوم می‌یابد و وضعیت کشور را رو به بهبود می‌برد. همه شاخص‌های اقتصادی کشور از جمله سرمایه‌گذاری، تولید، اشتغال و صادرات، مثبت و روند تورم در صنعت و معدن رو به کاهش است. مهمترین موضوع تولید است، وقتی تولید حرکت کرد، بقیه مسائل هم رو به حل شدن می رود که این اتفاق افتاده است.

دیدگاه شما

خبرنامه