حقوق نیروهای مسلح افزایش می‌یابد

تاریخ ارسال : 26 دسامبر 2022 ساعت : 2:23 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
حقوق نیروهای مسلح افزایش می‌یابد

حسین نوش آبادی با تأکید بر ضرورت تقویت بودجه دفاعی کشور در سال آینده، گفت: مجلس به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از سال‌های گذشته به ویژه در دوره یازدهم مصمم بوده است که اعتبارات حوزه دفاعی کشور را به صورت مناسب افزایش دهد.

وی افزود: نظر مجلس بر آن است که باید نیازهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروهای مسلح برطرف شود و برای ما مسائل امنیتی، دفاعی و توان بازدارندگی کشور اهمیت ویژه ای دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است بودجه بخش دفاعی کشور مورد توجه جدی قرار گیرد، چرا که باید منابع و اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های این بخش، تأمین نیازهای دفاعی و توسعه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی نیروهای مسلح تخصیص پیدا کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرف دیگر باید حقوق و مزایای نیروهای مسلح افزایش یابد، چرا که دستمزد این افراد نسبت به سایر دستگاه‌ها پایین‌تر است و حتماً باید در لایحه بودجه ۱۴۰۲ افزایش حقوق نیروهای مسلح مورد توجه قرار گیرد و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

نوش آبادی گفت: اخیراً دیداری با وزیر دفاع و معاونانش داشتیم و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در آن جلسه تأکید کردند حتماً در جریان بررسی بودجه سال آینده، نیازهای واقعی نیروهای مسلح را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی متذکر شد: در صورتی که دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ توجه به تقویت بنیه دفاعی کشور و افزایش بودجه این بخش را مورد توجه قرار داده باشد، ما حتماً آن را در مجلس تصویب خواهیم کرد اما اگر در این زمینه نقصی وجود داشته باشد، حتماً آن را جبران می‌کنیم تا انتظارات بخش دفاعی کشور برآورده شود.

دیدگاه شما

خبرنامه