پژو ۲۰۰۸ جدید در راه است

تاریخ ارسال : 07 فوریه 2023 ساعت : 10:52 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
پژو 2008 جدید در راه است

پژو ۲۰۰۸ خودرویی است که از همان آغاز عرضه در بازار جهانی موافقان و منتقدان زیادی را مشغول خود کرده است. حضور این خودرو در بازار ایران هر چند به دلیل تحریم ها و کاهش سرعت تولید با چالش مواجه شد اما اینجا هم بحث درباره این مدل بویژه در رابطه با برچسب قیمت آن داغ است زیرا گروهی این خودرو را به عنوان یک محصول شهری مناسب قبول دارند اما در مقابل گروه بزرگی نیز رده قیمتی آنرا نسبت به محصولی که ارائه شد، نامناسب می دانند.

عصر ایران نوشت : پژو ۲۰۰۸ به عنوان یک کراس اوور کوچک اولین بار در سال 2013 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و تا کنون روی خط تولید قرار دارد. مهمترین تغییر چهره پژو ۲۰۰۸ به مدل سال 2020 آن مربوط می شود که هم در نمای ظاهری و هم کابین به شدت جذاب تر از مدل های قبلی خود ظاهر شد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، بزرگترین تغییر در مقایسه با مدل قبلی به دماغه و بطور خاص جلوپنجره جدید که لوگوی جدید پژو میان آن قرار دارد. این جلوپنجره دقیقا از محصولات جدید پژو مانند 308 هاچ بک و واگن و البته 408 فست بک الهام گرفته شده است.

طراحی سپر جلو نیز میزبان تغییرات جدیدی بوده است.

گرافیک چراغ های جلو تغییرات جزئی را نشان می دهد و در قسمت عقب نیز چراغ های اصلی بازطراحی شده و با گرافیک داخلی جدید از راه رسیده اند. لوگوی جدید پژو اینجا هم حضور دارد.

براساس اعلام کمپانی پژو، در 2008 جدید از سیستم هیبرید ملایم استفاده خواهد شد و احتمالا این فرانسوی در دو تریم 100 و 130 اسب بخاری عرضه می شود. در بخش جعبه دنده نیز شانس اصلی با نمونه 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک است.

این جعبه دنده در هماهنگی با موتور الکتریکی 21 کیلوواتی، سطح بهینه ای از مصرف سوخت(15 درصد بهینه تر) را ارائه می دهد.

نمونه تمام الکتریکی پژو ۲۰۰۸ نیز یکی از جذاب ترین تریم های این خودرو محسوب می شود که احتمالا 156 اسب بخار خروجی و برد حرکتی 400 کیلومتر را خواهد داشت.

دیدگاه شما

خبرنامه