افت قیمت ورق گرم صادراتی چین

تاریخ ارسال : 08 ژوئن 2015 ساعت : 3:26 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

قیمت ورق گرم صادراتی چین به دلیل میزان تقاضای پایین در بازار های داخلی و خارجی به روند نزولی خود ادامه داد. افزایش قیمت سنگ آهن از افت قیمت ورق گرم جلوگیری کرد. با این حال بیشتر معامله گران چینی کاهش قیمت سنگ آهن در ماه ژوئن را پیش بینی می کنند که به ضرر بازار ورق گرم است.

در حال حاضر قیمت های پیشنهادی کارخانه ها بین ٣۵٠ تا ٣۶٠ دلار هر تن فوب می باشد که از ٣۵٠ تا ٣٧٠ دلار هر تن فوب در هفته گذشته کاهش داشته است. از آنجا که ٣٧٠ دلار هر تن فوب مورد قبول بازار نبوده است فعالان بازار بر این باورند که قیمت ها طی این هفته تقریباً ثابت می ماند. میزان تقاضا هنوز پایین است. برخی قرارداد ها در ویتنام به قیمت ٣۵۵ تا ٣۶٠ دلار هر تن سی اف آر نهایی شدند. این معامله گران بر این باورند که کارخانه ها در ماه ژوئن قیمت های خود را کاهش می دهند. اگر قیمت های مواد اولیه کاهش یابد، صادرکنندگان ورق گرم باید تخفیفاتی را در محصولات خود داشته باشند.

از آنجایی که معاملات داخلی روند نزولی دارد بازار داخلی نیز قادر به حمایت از قیمت های محصولات صادراتی نمی باشد. به طور متوسط معاملات ٣ دلار هر تن در هفته کاهش یافته اند.

دیدگاه شما

خبرنامه