اولویت دولت در فاز دوم هدفمندی چیست؟

تاریخ ارسال : 15 آوریل 2014 ساعت : 5:33 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به بخش تولید یکی از اهداف دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه هاست که امیدواریم این هدف در آینده نزدیک محقق شود.
مجید منصوری ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه در فاز اول هدفمندی یارانه‌ها تولید زمین خورد و دولت به بخش‌های تولیدی و صنعتی توجهی نشان نداد که این امر باعث ایجاد تورم شد.
وی با بیان این که انتظار می رود اشتباهاتی که در فاز اول هدفمندی بود دوباره تکرار نشود افزود: انتظار مردم در حال حاضر کنترل قیمت ها و تورم است اگر این اتفاق بیفتد بدین معنی است که در فاز دوم به بیراه نرفته ایم.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر تنها نگرانی موحود این است که در مرحله دوم هدفمندی تولید آسیب نبیند لذا بایستی دولت تمهیداتی را برای ثبات قیمت ها در نظر گیرد.
وی مدیریت صحیح را بهترین شیوه برای تولیدکنندگان دانست و بیان کرد: مشکلات زیادی در بر سر راه تولید و صنعت کشور قرار دارد و بهترین شیوه برای داشتن بهترین عملکرد مدیریت صحیح است.
وی در ادامه به اهمیتی که صنعت فولاد در کشور داراست اشاره و افزود: افزایش قیمت حامل های انرژی در قیمت نهایی محصولات فولادی تاثیر گذار خواهد بود.
منصوری در پایان خاطر نشان کرد: امید است اهداف دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه ها عملی گردد و شاهد اقتصادی پویا در آینده ای نزدیک در کشور باشیم.

دیدگاه شما

خبرنامه