رئیس اتحادیه کشوری طلا: قیمت ها قابل پیش بینی نیست

تاریخ ارسال : 06 آوریل 2014 ساعت : 12:02 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
رئیس اتحادیه طلا اعتقاد دارد روند قیمت گذاری ها به سمتی رفته است که عملا پیش بینی دقیقی از آینده قیمت ها نمی توان ارائه کرد.
 Gold

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد قیمت جهانی طلا طی هفته جاری با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با 15 دلار افزایش به بیش از 1305 دلار رسیده است. همچنین 61 درصد کارشناسان سایت کیتکو پیش بینی کرده اند قیمت طلا طی هفته جاری افزایش یابد.

پیش بینی شما از قیمت طلا در سال جاری چیست؟

از نظر من این موضوعات را نمی شود پیش بینی کرد و من نمی توانم پیش بینی کنم به دلیل اینکه بی جهت نمی شود راجع به بازاری که مردم در آن هم شریک هستند پیش بینی ارائه دادممکن است مردم عادی نظرات متعددی داشته باشند اما یک مسئول نمی تواند پیش بینی کند زیرا ممکن است ما یک پیش بینی اشتباه کنیم و بر عکس آن موضوع اتفاق بیفتد و همین اتفاق باعث می شود که دیگر کسی به حرف ما اعتماد نداشته باشد این یعنی شیر یا خط و همین موضوعات است که ما نمی توانیم بر خلاف مردم عادی پیش بینی کنیم.

به سرمایه گذاران بین بازار بورس یا بازار طلا  برای سرمایه گذاری کدام را توصیه می کنید؟

این سوال را هم نمی توانم پاسخگو باشم.این سوالات را می توانید از مردم عادی بپرسید.زیرا اگر من به عنوان یک کارشناس توصیه ای خاصی کنم اگر مثلا بازار بورس افت کند قطعا از من شکایت خواهند کرد.

دیدگاه شما

خبرنامه