افزایش جزیی تقاضا برای ورق گالوانیزه صادراتی ترکیه

تاریخ ارسال : 11 مه 2015 ساعت : 4:05 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

این هفته پیشنهادات کارخانه های ورق گالوانیزه و ورق گالوانیزه رنگی ترکیه به بازار داخلی با تقاضای پایین تحت فشار باقی ماند. درحالیکه تقاضا برای صادرات در برخی مناطق رو به بهبود بود.
مشکلات مالی پیشرو و شک و شبه ادامه داشت تا جایی که تجارت در بازار داخلی را محدود کرد. اما طی این هفته تقاضا برای صادرات به خصوص در منطقه بالکان کم کم افزایش یافت که این افزایش به دلیل وضعیت مطلوب بازار بورس در روزهای اخیر بود.
انتظار می رود میزان تقاضای ورق رنگی صادراتی ترکیه، به خصوص در منطقه منا در ماه رمضان، کاهش یابد، بنابراین بیشتر تولیدکنندگان در تلاشند با کاهش قیمت پیشنهادی به طور چشمگیر به بازار صادراتی جدیدی برسند.
به دلیل رقابت تنگاتنگ، قیمت پیشنهاد داده شده برای ورق گالوانیزه صادراتی ترکیه بین ۶٠٠ تا ۶٣٠ دلار هر تن فوب بود، درحالیکه برای ورق گالوانیزه رنگی بین ٧٠٠ تا ٧٣٠ دلار هر تن فوب، بود.
در ضمن، در هفته های پیش رو، با بهبود فصلی در میزان تقاضا به خصوص در بخش ساختمان و بالا رفتن تدریجی قیمت ورق گرم داخلی، بیشتر تولیدکنندگان انتظار قیمت های پیشنهادی بهتری در بازار داخلی دارند.
به هر حال ممکن است در ماه های ژوئن و ژوئیه به دلیل انتخابات عمومی و ماه رمضان میزان تقاضا کاهش یابد. همچنین این هفته لیست قیمت های داخلی برای ورق گالوانیزه تقریبا به میزان ۶١٠ تا ۶۵٠ دلار هر تن درب کارخانه ثابت باقی ماند و قیمت ورق رنگی هم ٧١٠ تا ٧۵٠ دلار هر تن درب کارخانه و در ثبات بود.

دیدگاه شما

خبرنامه