افزایش قیمت پیشنهادی میلگرد صادراتی چین

تاریخ ارسال : 11 مه 2015 ساعت : 3:53 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

این هفته به دلیل بهبود قیمت سنگ آهن ، قیمت پیشنهادی میلگرد صادراتی چین افزایش یافت. اما خریداران خارجی از پرداخت قیمت بالاتر امتناع کردند، و ترجیح دادند سیاست انتظار در پیش بگیرند.
موسسه پلاتس قیمت میلگرد صادراتی چین را بین ٣٣٢ تا ٣٣٨ دلار هر تن فوب برآورد کرد که از نرخ قبلی در سی ام آوریل تغییر نداشته است.
در هونگ کونگ، قیمت پیشنهادی چین برای میلگرد صادراتی ۵ دلار هر تن نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است و به ٣۵٠ تا ٣۵۵ دلار هر تن سی اف آر رسید. قیمتی که مورد قبول عموم واقع شد. بیشتر خریداران در هونگ کونگ انتظار داشتند معامله در حدود ٣۴۵ دلار هر تن صورت گیرد اما هیچ معامله ای با این نرخ در این هفته صورت نگرفت.
در سنگاپور، قیمت پیشنهادی برای میلگرد چین حدود ٣۵٠ دلار هر تن سی اف آر بود. هفته گذشته همین کالا بین ٣۴٠ تا ٣۴۵ دلار هر تن معامله می شد. درحالیکه خریداران در سنگاپور بر این باورند که ٣۴٠ دلار هر تن بالاترین نرخ قابل معامله می باشد. صادرکنندگان چینی مخالف انجام معامله با این میزان می باشند. یک تاجر چینی اظهار کرد تمایلی به مذاکره با این نرخ پایین ندارد. همچنین هیچ معامله ای بعد از تعطیلات روز کارگر در چین انجام نشده است. در بازار داخلی چین قیمت نقدی میلگرد در پکن ٣۶٩ تا ٣٧٢ دلار هر تن درب انبار با ١٧ درصد مالیات بر ارزش افزوده برآورد شد که ٣ دلار هر تن کاهش داشته است. قیمت ها نسبت به هفته گذشته ۵ دلار هر تن افت داشته است.

دیدگاه شما

خبرنامه