پایین ماندن قیمت داخلی ورق گرم در هند

تاریخ ارسال : 04 مه 2015 ساعت : 11:53 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

طبق آمار بازار، این هفته به دلیل پایین بودن تقاضا قیمت ورق گرم داخلی در هند تغییری نداشت. تهیه کنندگان جدید ورق گرم قیمت پایینی را به هند پیشنهاد دادند که این تهدیدی برای پایین ماندن قیمت داخلی طی چندین ماه بود.
قیمتهای درخواستی برای ورق گرم با ضخامت ٣ میلیمتر یا بیشتر ادامه داشت تا حدود ۴٨٣ تا ۵٠۶ دلار هر تن درب کارخانه تعیین شد. تقاضا از طرف مصرف کنندگان بخش ساخت و ساز، پیمانکاران و ساخت خودرو هنوز ضعیف است و احتمال دارد تا اواخر ماه جولای همین طور ضعیف بماند. مصرف کنندگان تا قبل از فصل زمستان موجودی انبار را تکمیل می کنند.
در ضمن فولاد سازان نگرانی خود را به خاطرمحموله های در صف انتظار با قیمت پایین حدود ٣٨٠ تا ٣٨۵ دلار در هر تن سی اف آر ورق گرم با ضخامت ١,٨ تا ٢ میلیمتری از روسیه و برزیل اظهار کردند. به نظر می رسد برای ورق گرم با ضخامت ٣ میلیمتر یا بیشتر قیمت همین باشد.
انتظار می رود این محموله ها در اواخر ماه جولای برسد. تا آن زمان، ورق های چین، ژاپن و کره جنوبی کارخانه ها را مجبور می کنند که قیمت خود را پایین نگه دارند. یک وارد کننده اهل بمبئی اعلام کرد که در هفته گذشته معامله حدود ١٠٠٠ تن ورق گرم با ضخامت ٣ میلیمتر یا بیشتر چین ٣٩۵ دلار در هر تن سی اف آر انجام شد.

دیدگاه شما

خبرنامه