افزایش صادرات ورق سرد چین

تاریخ ارسال : 01 ژوئن 2015 ساعت : 11:56 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

میزان صادرات ورق سرد چین در ماه آوریل ۵۴۴۵٠٠ تن بود که ١١,۵ درصد نسبت به ۴٨٨١٨٣ تن ماه مارس افزایش یافته و ٢١,٧ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بالا رفته است. این دومین ماه متوالی بود که تناژ صادراتی ورق سرد چین افزایش می یافت.
طی ماه های ژانویه تا آوریل میزان صادرات ورق سرد چین ٢,١١۵ میلیون تن برآورد شد که ٢٣ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. بر خلاف بهبود صادرات ورق سرد در چهار ماه اول امسال، برخی از صادرکنندگان از تقاضای پایین ورق سرد در ماه می خبر دادند که موجب افت صادرات در ماه های آتی می شود. ظاهرا خریدارها منتظر افت بیشتر قیمت های چین هستند از این رو درخواست های خرید کمتر شده است. قیمت ورق سرد صادراتی اخیراً کاهش داشته اما این موضوع تقاضای خارجی را بالا نبرده است. با وارد شدن بازار ورق سرد داخلی به فصلی که میزان تقاضا برای این محصول کاهش می یابد احتمال افزایش فشار بر بازار صادرات در ماه های ژوئن و ژوئیه وجود دارد.
متوسط قیمت ورق سرد صادراتی چین ٨,۵ دلار هر تن معادل ٢ درصد در ماه می کاهش داشته به ۴٠٩ دلار هر تن فوب رسید. درحالی که ماه آوریل، قیمت ورق سرد ١۵ دلار هر تن معادل ٣ درصد نسبت به ماه گذشته کاهش داشته است.

دیدگاه شما

خبرنامه