ثبات قیمت قراضه صادراتی سی آی اس

تاریخ ارسال : 25 مه 2015 ساعت : 12:38 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

فعالیت ها در بازار صادرات قراضه سی آی اس روند نزولی دارد. پس از خرید تناژهایی از این محصول ، واردکنندگان ترکیه هیچ تمایلی به خرید جدید نداشتند. عرضه کنندگان به دلیل میزان تقاضای پایین و پیشنهادات بالا قیمت را بیش از این بالا نبردند. اما با این حال باز هم تمایلی به انجام معاملات دیده نشد.
قیمت پیشنهادی قراضه آ ٣ روسیه ٢٧۵ تا ٢٨٠ دلار هر تن سی اف آر ترکیه می باشد. قیمت در حوزه دریای بالتیک ٢٨٩ دلار هر تن سی اف آر است که نسبت به قیمت قبلی تغییری نداشته است. علیرغم میزان خرید پایین، یک تاجر اکراینی قصد داشت معامله را در قیمت ٢٧٣ دلار هر تن سی اف آر ترکیه تمام کند.
افزایش قیمت پیشنهادی قراضه آمریکا و ژاپن در کره جنوبی باعث شده تا روس ها بتوانند معاملات قراضه را در ٢۶٠ دلار هر تن سی اف آر با ۴ دلار هر تن افزایش نسبت به قیمت قبلی انجام دهند.
قیمت خرید قراضه در بنادر روسیه به دلیل ثابت ماندن قیمت قراضه صادراتی ۴ تا ۶ دلار هر تن در هفته کاهش یافته است. رقابت بین تاجران قیمت را ١٠ تا ١٢ دلار هر تن در اکراین بالا برد. قیمت های خرید در بنادر دریای بالتیک و خاور دور تا به حال تغییری نداشته است.
به گزارش متال اکسپرت موجودی کافی بازار باعث می شود میزان خرید کارخانه های ترکیه در کوتاه مدت پایین بیاید و معاملات تنها با تخفیف انجام شود.

دیدگاه شما

خبرنامه