کاهش صادرات قراضه اروپا

تاریخ ارسال : 23 مه 2015 ساعت : 12:40 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

میزان صادرات قراضه از بنادر اروپا کاهش یافت. میزان صادرات قراضه در ماه های ژانویه تا مارس امسال از ترمینالهای قراضه اروپا حدود ٢۵٠ هزار تن بوده است. این مقدار صادرات در حدود ٣٧۵ هزار تن نسبت به سه ماه اول سال ٢٠١۴ کمتر می باشد. هر سال نزدیک ١,٢ تا ١.۵ میلیون تن قراضه از این بنادر صادر شده است.
ضمناً واردات فولاد به اروپا در سه ماه اول سال ٢٠١۵ ثابت باقی ماند. فولاد وارداتی ١,١ میلیون تن بود که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ثابت مانده است. کارکنان بندر آنتورپ اظهار کردند که صادرات فولاد در سه ماه اول سال ٢٠١۵ تقریباً ثابت ماند گرچه در سه ماه اول سال گذشته کمی بالا تر از این میزان بوده است.
در طول سال ٢٠١۴ میزان واردات محصولات فولادی ۴,۵ میلیون تن بود. از این گذشته، میزان واردات از چین ٢ میلیون تن برآورد شد که ۴۴.۵ درصد از کل واردات می باشد. موجودی محصولات چینی در سه ماه اول سال ٢٠١۵ افزایش یافت. از کل ١.١ میلیون تن محصولات وارد شده ، تقریباً ۵٠٠ هزار تن آن از چین بود. بنابراین ۴۵.۵ درصد از کل واردات این سه ماه را محصولات چینی تشکیل می دهد. بندر آنتورپ در بلژیک راه اصلی واردات محصولات فولادی در کل حوزه یورو می باشد.

دیدگاه شما

خبرنامه