آخرین وضعیت بازار گوشت در آستانه عید قربان

تاریخ ارسال : 17 سپتامبر 2015 ساعت : 10:32 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران، اظهار کرد: با توجه به رکود حاکم بر بازار در عید قربان افزایش قیمتی را تجریه نخواهیم کرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران درباره تاثیر عید قربان بر بازار گوشت گوسفندی بیان کرد: اکنون وضعیت بازار به گونه‌ای است که که پیش‌بینی می‌شود نوسانی را در بازار احساس نکنیم. قیمت راسته گوشت گوسفند در کیلویی 28 تا 29 هزار تومان به‌فروش می‌رسد که پیش‌بینی می‌کنم در عید قربان نیز همین قیمت را تجربه کنیم.

او افزود: در حال حاضر در بازار کثرت وجود دارد ولی مراجعه برای خریدن گوشت اندک است. در نتیجه در بازار در وضعیت رکود قرار دارد و عید قربان نمی‌تواند تاثیری خاصی بر بازار بگذارد. در نتیجه احتمال افزایش قیمت را تجربه نخواهیم کرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی همچنین بیان کرد: در مورد گوسفند زنده‌ هم مشکلی برای ما وجود ندارد. چون در حال حاضر حدود 50 هزار راس گوسفند برای تهران پیش‌بینی شده که قرار است در جایگاه‌های تعیین شده توسط سازمان میادین ذبح شوند و سازمان دامپزشکی هم قبل و بعد ذبح، گوسفند و لاشه آن را بررسی کرده و به این ترتیب مصرف‌کنندگان می‌توانند از سلامت آن اطمینان حاصل کنند.

وی تصریح کرد: در تماسی که با دامداران کردستان داشتم متوجه شدم آنها حتی برای فروش دام خود اشتیاق هم دارند. بنابراین خیال مردم از بابت گوشت گوسفند عید قربان راحت باشد.

دیدگاه شما

خبرنامه