تحلیل بازار قراضه در ترکیه ، آلمان و آمریکا

تاریخ ارسال : 02 سپتامبر 2015 ساعت : 3:58 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

شاخص قیمت قراضه ترکیه در سکوت

مؤسسه پلتس قیمت وارداتی قراضه سنگین خلوص 20-80 ترکیه را اخیرا با یک دلار کاهش 231 دلار در تن اعلام کرد.  گفته می شود تمایل خریداران به رساندن قیمتها به زیر 230 دلار در تن به بازار فشار می آورد ضمن اینکه خریداران نیز در موضع خود مقاومت می کنند. عرضه، تقاضا و یا معامله جدیدی در بازار صورت نگرفته و فعلا قیمت جدیدی اعلام نشده است.
افت قیمت قراضه در آلمان

در ماه آگوست قیمت قراضه در آلمان در سرازیری بوده است و در این مدت حدود 18 یورو هر تن نسبت به جولای ارزان تر شد.
در این بین قیمت قراضه خرد شده در بازار داخلی آلمان 16 یورو هر تن ارزان تر شده 192 یورو هر تن شنیده شد. کیفیت های دیگر قراضه نیز تا 18 یورو افت داشته 166 تا 184 یورو هر تن ثبت شد.
در ماه آگوست تقاضای قراضه در بازار ساخت و ساز آلمان کم بود که علت اصلی تعطیلات تابستانی بوده است. این کمبود تقاضا می تواند موجب تداوم روند نزولی قیمت قراضه در ماه جاری گردد.
بازار قراضه امریکا در ثبات

اخیرا قیمت قراضه سنگین کلاس یک در بازار داخلی امریکا به طور میانگین 210 دلار و 83 سنت هر لانگ تن شنیده شده است که نسبتا باثبات بوده است. میانگین قیمت در پیتزبورگ، فیلادلفیا و شیکاگو 210 دلار و 83 سنت هر لانگ تن بود که نسبت به هفته قبل تغییری نداشت.
قابل ذکر است بالاترین قیمت ثبت شده 224 دلار و 50 سنت هر لانگ تن و پایین ترین قیمت 198 دلار و 50 سنت هر لانگ تن بوده است.

دیدگاه شما

خبرنامه