زیر گرفتن دو زن در ارومیه به دلیل بی حجابی

تاریخ ارسال : 09 آگوست 2021 ساعت : 6:36 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

بر اساس گزارش‌ها، دو زن در ارومیه توسط یک راننده به بهانه “بدحجابی” زیر گرفته شده‌اند. دادستان ارومیه اعلام کرده که راننده خاطی دستگیر شده است.

به دنبال درگیری لفظی میان یک راننده سواری با دو عابر زن، راننده اقدام به زیر گرفتن این دو نفر کرده است.

گفته شده راننده این خودرو پس از زیر گرفتن این دو زن و تصادف با خودروهای دیگر از صحنه متواری شده اما بعدا دستگیر شده است.

یکی از مصدومین دچار آسیب‌دیدگی شدید شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفته: “اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.”

نماینده رهبر ایران در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی هم نسبت به برخورد با متخلفان خیابان کاشانی ارومیه گفته که ،«رفتار دیروز یک رفتار نادرست است و اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سئوال ببرد»


🔻عامل زیر گرفتن دو زن با خودرو در ارومیه دستگیر شد

🔸 دادستان ارومیه: به محض اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی ارومیه و مجروح شدن یک بانو در حادثه، فورا دستور دستگیری راننده صادر و وی توسط پلیس بازداشت شد.

🔸با قاطعیت به اتهام راننده رسیدگی و مجازات مقرر قانونی صادر خواهد شد. اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هرکسی جان، مال، ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.

دیدگاه شما

خبرنامه