تا زمستان ۱۴۰۳ چه کنم؟

تاریخ ارسال : 17 ژوئن 2023 ساعت : 10:12 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
تا زمستان 1403 چه کنم؟

با انتشار برنامه زمان بندی تحویل خودرو برای ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه و مشخص شدن تحویل خودرو تا پایان سال آینده برای برخی متقاضیان، انتقادها از واگذاری طولانی مدت این خودروها بالا گرفت.

برخی کاربران فضای مجازی، مواردی از تحویل خودرو با فاصله بیش از یک سال و نیم را منتشر کردند. به این ترتیب برخی خودروهای سایپا از جمله کوئیک و شاهین زمستان 1403 تحویل متقاضیان می شود. البته وزارت صمت اعلام کرده بود که موعد تحویل برخی از محصولات پرتقاضای شرکت‌های خودروساز در سال 1403 خواهد بود اما تحویل در زمستان 1403، اتفاقی بود که بسیاری از متقاضیان را شوکه کرد.

در همین حال مهدی تقدسی، مدیر سامانه جامع یکپارچه خودرو نیز اعلام کرد: به 97 درصد نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کرده بودند، طبق برنامه‌ زمان‌ بندی تا پایان سال 1403 براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی، خودرو تعلق گرفت.وی افزود: با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور برای 3 درصد باقی‌مانده، ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین فراهم می‌شود.به گفته تقدسی، جزئیات طرح جایگزینی و مهلت انصراف از طرح دوم سامانه یکپارچه برای شرکت در طرح سوم سامانه هفته آینده پس از جلسه با وزارت صمت به مردم اعلام می شود.در همین حال وزارت صمت اعلام کرد: برای آن دسته از افرادی که زمان تحویل خودروی‌شان به نیمه دوم‌ سال ۱۴۰۳ موکول شده، طرح تغییر اولویت ها اعلام می‌شود و آن‌ها می‌توانند برای تغییر اولویت محصول خود اقدام کنند.

دیدگاه شما

خبرنامه