تویوتا پرادوی ۲۰۲۴ احتمالا این شکلی است

تاریخ ارسال : 12 جولای 2023 ساعت : 10:49 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
تویوتا پرادوی 2024 احتمالا این شکلی است

اخیرا رندر جدیدی از تویوتا لند کروزر پرادو ۲۰۲۴ منتشر شده که یک خودرو کاملا متفاوت از سابقه پرادو را پیش روی مخاطبین قرار داده است. آنچه که اهمیت این رندر را افزایش داده، هماهنگی آن با طراحی لکسس جی اکس جدید است که بر اساس همان پلتفرم توسعه یافته است.

عصر ایران نوشت: بدین ترتیب با یک پرادو کاملا جعبه ای سر و کار داریم که یک نسل جدید را به مخاطب خود معرفی می کند.

اگر بخواهیم در رابطه با پیشرانه پرادو جدید نیز پیش بینی هایی داشته باشیم احتمالا باید به پیشرانه نصب شده روی تویوتا تاکوما جدید تاکید کنیم که یک تپنده ۲.۴ لیتری در هماهنگی با یک موتور الکتریکی مجموعه ۳۲۶ اسب بخار خروجی و ۶۱۸ نیوتن متر گشتاور دارد. در بخش جعبه دنده نیز با نمونه ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود.

 درباره پرادو

تویوتا بعد از عرضه لندکروزر سری ۸۰ تصمیم گرفت خودرویی کوچک‌تر و ارزان‌تر از سری ۸۰ ولی با توانایی‌های زیاد در سبد محصولات خود قرار دهد. تویوتا  برای تولید و عرضهٔ چنین خودرویی به‌جای طراحی یک محصول تماماً جدید از یکی از مدل‌های موجود کمک گرفت و به سراغ سری ۷۰ رفت که مدل محبوبی بود ولی تا آن زمان در دو مدل وانت و شاسی‌بلند ۳ درب عرضه می‌شد و بیشتر برای مصارف تجاری مورد توجه بود.

تویوتا پس از ایجاد تغییراتی در سیستم تعلیق و افزایش طول شاسی یک مدل ۵ درب از این خودرو با کد شاسی J78 تولید کرد که در جلو طراحی متفاوتی داشت و در داخل کابین هم نسبت به مدل وانت زیباتر بود و البته نسبت به مدل وانت هم موتورهای ضعیف‌تری داشت که از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶ تولید می‌شد. این خودرو در بازار ژاپن با نام پرادو و در سایر بازارها با نام‌های لندکروزر پرادو عرضه شد.

دیدگاه شما

خبرنامه