دو ترفند جالب در گوشی های سامسونگ

تاریخ ارسال : 26 ژوئن 2023 ساعت : 12:35 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

ترفندهای گوشی سامسونگ به شما این امکان رو می‌دن که از کار کردن با گوشی‌های این برند بیشتر لذت ببرین. اگه شما هم به‌تازگی یکی از گوشی‌های سامسونگ رو خریدین و نمی‌دونین چه‌جوری می‌شه ازش استفاده کرد.

 دو ترفند جالب در گوشی های سامسونگ + لیست قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ

اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا؛ گرچه هر یک از گوشی‌های سامسونگ با اون یکی فرق دارن، ولی بعضی از ویژگی‌های اون‌ها با هم مشترک هستن که به‌خاطر رابط کاربری جذاب One UI هست. مثل گوشی‌ شیائومی که از رابط کاربری MIUI عرضه می‌شن، گوشی‌های سامسونگ با این رابط کاربری به فروش می‌رسن و به همین دلیل هم خیلی از ویژگی‌های اون‌ها با هم شباهت دارن.

تغییر صفحه‌کلید به Gboard

صفحه‌کلید گوگل که با اسم Gboard هم شناخته می‌شه، یکی از بهترین صفحه‌کلیدها به شمار می‌ره که خیلی کاربران گوشی‌های هوشمند به اون عادت کردن. اگه شما هم به این صفحه‌کلید علاقه دارین و می‌خواین صفحه‌کلید سامسونگ رو به گوگل تغییر بدین، می‌تونین Gboard رو دانلود کنین.

بعد از باز کردن برنامه، همه دستورات اون رو رعایت کنین تا به‌عنوان صفحه‌کلید اصلی و پیش‌فرض گوشی سامسونگ براتون فعال بشه. درصورتی ‌که از این صفحه کلید خوش‌تون نیومد هم خیلی راحت می‌تونین اون رو حذف نصب کنین و از همون کیبورد سامسونگ استفاده کنین. این مورد یکی از بهترین ترفندهای گوشی سامسونگ هست که شما می‌تونین بر اساس نیاز و سلیقه خودتون اون رو تنظیم کنین.

تغییر کلید بیکسبی (Bixby) به پاور

مطمئناً همه شما می‌دونین که برای خاموش کردن گوشی موبایل ، باید دکمه پاور رو به مدت طولانی نگه داشت. در بعضی از گوشی‌های سامسونگ، حتی با فشار دادن چندین دقیقه دکمه پاور هم هیچ چیزی نشون داده نمی‌شه و با این دکمه نمی‌تونین گوشی رو خاموش کنین. این می‌تونه یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلاتی باشه که برای کاربران پیش میاد.

سامسونگ در بعضی از گوشی‌ها به‌جای دکمه پاور، از Bixby استفاده کرده. برای این‌که بتونین مجدداً برای خاموش یا روشن کردن گوشی از دکمه پاور استفاده کنین، باید از قسمت دسترسی سریع به منوی تنظیمات، به صفحه اعلان‌ها برین و آیکن پاور در گوشه بالا سمت راست رو انتخاب کنین.

در پایین صفحه، گزینه Side key settings دیده می‌شه که بعد از ضربه زدن روی اون، می‌تونین گزینه side key رو به دکمه پاور تغییر بدین. گزینه Press and hold در این بخش وجود داره که باید روی اون ضربه بزنین و دکمه بیکسبی رو عوض کنین. بعد این ویژگی براتون فعال می‌شه.

دیدگاه شما

خبرنامه