رقم قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس فاش شد + عکس

تاریخ ارسال : 16 جولای 2023 ساعت : 4:38 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

دستمزد بیرانوند برای فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، رقم ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ثبت شده که این رقم برای فصل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

رقم قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس فاش شد + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در هفته‌های اخیر که علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و مذاکرات جدی با باشگاه استقلال انجام داد، بعد از بازگشت او به پرسپولیس حرف‌ و حدیث‌های زیادی درباره مبلغ قرارداد او مطرح و گفته شد که او رقمی در حدود پیشنهاد باشگاه استقلال دریافت کرده که حاضر شده در پرسپولیس بماند اما حالا ایسنا به بخشی از قرارداد بیرانوند و پرسپولیس دست پیدا کرده که این موضوع را نقض می‌کند.

مدیران باشگاه استقلال به بیرانوند پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای دو فصل داده بودند اما بیرانوند این پیشنهاد را رد کرد و در نهایت دوباره قراردادی دو ساله با پرسپولیس به امضا رساند تا در این تیم بماند.

بر همین اساس دستمزد بیرانوند برای فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، رقم ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ثبت شده که این رقم برای فصل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

نکته جالب در این میان این است که در قرارداد قبلی بیرانوند و پرسپولیس، برای این  دروازه‌بان بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری نوشته شده بود که در قرارداد جدید این بند حذف شده و جدایی بیرانوند در صورت پیشنهاد خارجی و داخلی منوط به دریافت مبلغ مناسب مورد رضایت باشگاه ذکر شده است.

ذکر این نکته ضروری است که تصاویر این قرارداد که در اختیار ایسنا قرار دارد، بلافاصله بعد از امضا ثبت شده و به با توجه به اینکه در آن لحظه در بایگانی باشگاه شماره و ثبت نشده بود، قرارداد فاقد مهر باشگاه است.

رقم قرارداد جدید بیرانوند
رقم قرارداد جدید بیرانوند

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

خبرنامه