شرط حذف کارت سوخت اعلام شد

تاریخ ارسال : 16 جولای 2023 ساعت : 11:36 ق.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email
شرط حذف کارت سوخت اعلام شد

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: حذف کارت سوخت جایگاهداران بر اساس میزان فروش است به طوری که جایگاه‌های سوختی که عرضه کمتری دارند به آن‌ها یک کارت تعلق می‌گیرد.
 
باشگاه خبرنگاران نوشت : صادقی مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: مالکان وسایل نقلیه نوشماره جهت درخواست ثبت نام تولید کارت هوشمند سوخت به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.
او گفت: همچنین افراد مالکان وسایل نقلیه نوپلاک که کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده اند لازم است برای بررسی وضع کارت هوشمند سوخت خود به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و در صورت نیاز درخواست خود را ثبت کنند.

صادقی گفت:کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها تا سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با مدارک کارت خودرو و کد ملی  این کارت قابل تحویل است. متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت نوشماره و المثنی برای پیگیری از وضعیت درخواست کارت سوخت خود به درگاه post.ir مراجعه کنند و یا سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.


به گفته صادقی، برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کارت هوشمند سوخت، نسبت به رمزگذاری روی کارت سوخت اقدام و در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی برای رمزگشایی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در استان محل سکونت و در مسافرت‌ها به اولین ناحیه استان مقصد مراجعه شود.


مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: حذف کارت سوخت جایگاهداران بر اساس میزان فروش است به طوری که جایگاه‌های سوختی که عرضه کمتری دارند به آن‌ها یک کارت تعلق می‌گیرد، جایگاه‌های پرفروش همچنان یک سکو و یک کارت را خواهند داشت. در مراکز شهر‌ها هم به همین روال است، یعنی هر یک سکو یک کارت سوخت.

دیدگاه شما

خبرنامه