۱۵ میلیون فقط برای ۳ شب سفر زمینی به وان! + جدول قیمت

تاریخ ارسال : 23 ژوئن 2023 ساعت : 5:32 ب.ظ 0 نظر
Print Friendly, PDF & Email

بررسی هزینه های تور مسافرتی وان ترکیه ویژه تیر ماه ۱۴۰۲به شرح جدول زیر است؛

۱۵ میلیون فقط برای ۳ شب سفر زمینی به وان! + جدول قیمت

به گزارش اقتصاد آنلاین، وان، یکی از شهرهای زیبا و تاریخی کشور همسایه‌مان ترکیه است. شهری که در آن گربه‌های سفید و ناز با چشم‌های دو رنگ از سر و کول هم بالا می‌روند؛ چرا که وان ترکیه، محل زندگی نژاد خاصی از گربه‌هایی است که یک چشم‌شان آبی و چشم دیگرشان زرد است! از آنجایی که این شهر خیلی به مرز کشورمان نزدیک است، هر سال ایرانی‌های زیادی با سفر زمینی به وان ترکیه می‌روند تا هم آب و هوایی عوض کنند و هم یک خرید حسابی داشته باشند. گذشته از اینها در سفر زمینی، سرگرمی‌ها و جاذبه‌های فراوانی وجود دارد و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه‌تر است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۴ شب سفر رفت و برگشت زمینی با ون ترک از تهران با  بدون تعویض ماشین به وان ترکیه هتل Doubletree By Hilton Van قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۹,۵۸۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۱۵,۸۲۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل Diana Van برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۶,۹۸۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۲,۷۱۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

هتلدرجه هتلنوع اتاققیمت / تومان
Doubletree By Hilton Van۵۲ تخته۹,۵۸۰,۰۰۰
Doubletree By Hilton Van۵۱ تخته۱۵,۸۲۰,۰۰۰
Elite World Van۵۲ تخته۹,۱۵۰,۰۰۰
Elite World Van۵۱ تخته۱۴,۱۱۰,۰۰۰
The Conforium (van)۴۲ تخته۸,۲۱۰,۰۰۰
The Conforium (van)۴۱ تخته۱۲,۴۰۰,۰۰۰
Diana Van۴۲ تخته۶,۹۸۰,۰۰۰
Diana Van۴۱ تخته۱۲,۷۱۰,۰۰۰

دیدگاه شما

خبرنامه